You are here: Home » Porady » Najlepsza dieta na redukcję tkanki tłuszczowej z brzucha: drugi krok

Najlepsza dieta na redukcję tkanki tłuszczowej z brzucha: drugi krok

Drugi krok: odpowiednie ćwiczenia

W trakcie odchudzania brzucha warto spożywać produkty o niskim indeksie glikemicznym, które nie powodują skoków poziomu cukru we krwi, a tym samym ograniczają ilość wydzielanej insuliny. Zdrowe odchudzanie brzucha sprowadza się do przestrzegania następujących zasad:

spożywaj 5 posiłków dziennie (3 dania główne i 2 przegryzki)
jedz o regularnych porach
waż i mierz się raz w tygodniu
zrezygnuj z cukru i słodyczy
ogranicz jasne pieczywo, biały ryż i makaron
jedz chudy nabiał
spożywaj 2-3 jaja tygodniowo
jedz wyłącznie chude mięso
jedz wartościowe tłuszcze, bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe
spożywaj warzywa i owoce
Zdrowe odchudzanie nie może przebiegać bez aktywności fizycznej. Tkankę tłuszczową z brzucha pomogą spalić ćwiczenia aerobowe (bieganie, pływanie), natomiast w modelowaniu mięśni brzucha większe znaczenie mają ćwiczenia siłowe (popularne brzuszki, nożyce itp.). Jak widać, odchudzanie brzucha wymaga od nas pewnych poświęceń, ale efekt wart jest włożonego wysiłku.

Informacje:

sliminazer jak stosować | bioxyn cena

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *